'FishEye Method®' - analiză, claritate și soluții pentru afacerea, proiectul și produsul tău! [ro]
[EN] [RO]
Faci tot ce trebuie și rezultatele sunt de că…cat??
Te-ai săturat să bați pasul pe loc, indiferent de eforturile tale?
Vezi cum ceilalți trec în fața ta, chiar dacă tu faci totul?
Simți că nu crești, deși acționezi?
Vrei să te deblochezi – pe tine și afacerea ta?
Pornește chiar aici și acum!
Contactează-ne pentru a afla mai multe!
Dezvolți sau ai deja un proiect – produs, serviciu sau activitate – oferit pieței?
Vrei să mărești impactul pe care proiectul tău – produs, serviciu sau activitate – îl are pe piață?
Ai un nou proiect – produs, serviciu sau activitate – pe care vrei să-l pui în valoare pe piață?
'Fish Eye Method®' îți aduce claritate, scoate la lumină și îți oferă elementele necesare pentru o corectă, actuală și reală înțelegere a poiectului tău, oferind, apoi, datele de intrare juste și perfecte pentru marketing, comunicare și strategia de punere pe piață: prezentare, promovare și vânzare!
'FishEye Method®' este un mod de analiză și abordare holistic al unei afaceri, proiect sau produs, și rezultatul acestei analize include claritate, viziune și soluții / măsuri concrete pentru creșterea impactului relevant în viața reală și asupra contului afacerii.
'FishEye Method®' oferă o perspectivă cuprinzătoare și profundă a temei analizate, care includ elemente pe
- Metoda FEPA_M aduce claritate în aspecte esențiale, practice, legate de firmă, proiect sau produs: tehnice, de utilizare, legate de piață, beneficii, grupuri interesate, cu impact asupra proceselor interne, promovării și adresării produsului pe piață și comunicărilor legate de produs, proiect sau companie.
- FEPA_M este o metodă originală și complexă pentru (re)analiza unui produs, companie sau proiect în vederea corectei poziționări pe piață, în comunicarea internă și externă, în cadrul mediului intern și extern, și o adresare clară, exactă, precisă și eficientă a mesajelor și campaniilor de marketing și promovare. Este baza elaborării strategiilor.
Pornește chiar aici și acum!
Contactează-ne pentru a afla mai multe!
Te recunoști într-una din aceste situații?
- Producătorii au lacune / dificultăți de poziționare corectă a produsului pe piață ca mesaj și adresare, uneori chiar către propriii colaboratori sau revânzători / distribuitori;
- Importatorii / distribuitorii / [re]vânzătorii unui produs nu-l cunosc suficient de bine încât să-l prezinte unui prospect în minim de timp cu maxim de eficiență;
- Comunicatorii – marketing, promovare, publicitate, mass – & social media – nu surprind și nu transmit aspectele cheie ale produsului, care pot rezona cu potențialul client sau utilizator
- Oamenii de teren – coordonatori, vânzători, key account manageri sau vânzătorii din show room au dificultăți și limitări în a prezenta produsul succint și complet în ferestrele de focus ale clientului (între apeluri telefonice, discuții, altele);
- Etapa de pătrundere, creștere sau declin al produsului tău este o provocare?
- Prestatori de servicii – terapeuți, consultanți & alte categorii profesionale – nu intuiesc sau nu știu cu adevărat și complet ce oferă și beneficiile pentru clienți / pacienți a produselor / serviciilor oferite;
- Comunicările spre exterior – oferte, materiale de presă și articole & postări pe internet și social media nu au rezultatele scontate, nici impactul preconizat;
- Prezentarea în punctele de lucru omite detalii esențiale și nu valorifică elemente cheie;
- Proprietarii de firmă / managerii de vânzări sau de comunicare sunt în situația de cunoaște incomplet sau deloc produse din portofoliul format dinamic, de multe ori la cererea pieței, de către (alte) departamente din companie;
- Ofertatorul pe o piață de produse sau servicii nu adresează just și perfect toate segmentele de clienți sau grupuri interesate / promotori / influenceri;
- Comunicarea între departamente – 'marketingul intern' – scapă din vedere aspect cheie care ar putea oferi soluții de eficientizare a distribuției, comunicării sau creștere a vănzărilor;
- Există scăpări în corecta poziționare relativ la totalitatea grupurilor interesate și adaptarea la realitățile pieței;
- Școlarizările cu personalul propriu și al revânzătorilor sunt incomplete – au scăpări de nivel jos, de bază, referitoare la chiar produsul sau procesele esențiale legate de acesta;
- Promotorii produsului scapă din vedere beneficiile esențiale ale produsului și cerințele de piață pe care acesta le satisfice – problemele pe care le rezolvă;
- Produsul se plafonează în timp; interesul pentru acesta scade, vânzările scad – este necesară revigorarea data de o nouă perspectivă și abordare;
- Prezentările de produs în diferite medii sunt ineficiente;
- Condițiile și constrângerile de piață se schimbă, așteptările beneficiarilor se modifică, competiția are noi strategii, abordările legislative nu mai sunt la fel – strategia trebuie actializată urgent, total și correct.
Dacă simți dureros vreuna din situațiile de mai sus sau similar, atunci îți propun stabilirea unei întâlniri personale sau în mediul virtual.
Pornește chiar aici și acum!
Contactează-ne pentru a afla mai multe!
Cum funcționează metoda FishEye®:
Metoda 'Fish Eye®' este puntea între afaceri și spiritualitate, este aducerea energiei protectorilor diverselor tipuri de business - sau activități - și o întâlnire de analiză și 'brainstorming' într-un mediu pregătit din punct de de vedere energetic.
Durata de lucru cu clientul: 2,5 – 3 ore în una sau două ședințe.
Condiții necesare:
- moderator și 1 – 3 persoane din partea 'proiectului', produsului / serviciului – maxim 3 p.;
- este de preferat ca participanții să fie cunoscători implicați ai proiectului (produsului, serviciului, activității), poate management sau chiar inițiatori, cu experiență în domeniu;
- ideal este ca, dacă participă mai mult de o persoană din partea companiei, să fie și bărbați și femei;
- un cadru deschis de lucru – locație și abordare – ajută calității acestui proces.
Abordarea este complexă, și totuși firească, naturală, și în elaborare integritatea, adevărul, echidistanța și încrederea sunt binevenite, creînd un flux constructiv care asigură calitatea și practicitatea rezultatelor.
Această este o metoda inovativă, creativă și profundă de analiză și se bazează pe:
- cunoașterea intențiilor și așteptărilor companiei;
- cunoașterea realității și necesităților beneficiarilor;
- cunoașterea capacităților proiectului – produs, serviciu sau activitate;
- cunoașterea mediului în care este vândut, apoi utilizat produsul și înțelegerea mecanismelor acestora;
- motivul – viziune, scop, valori – creării 'proiectului' și scopul acestuia în perspectivă.
Rezultatul aplicării metodei acestuia este un set de parametri, descrieri și enumerări care, cumva, reposturează percepția asupra produsului și dau direcția și nivelul 'de intrare' pentru marketing, comunicare și vânzări și următoarele etape ale proiectului.
'Fish Eye Method®' poate fi aplicată fie o singură dată, fie periodic sau la nevoie.
Pornește chiar aici și acum!
Contactează-ne pentru a afla mai multe!
Ce vei obține în urma aplicării 'Fish Eye Method®':
- o mai mare CLARITATE și PROFUNZIME în ce privește toate aspectele legate de produs:
- scop și utilitate;
- benficii cheie pentru diverse piețe;
- categorii beneficiari;
- piețe care nu sunt abordate în present;
- căi și strategii de abordare a piețelor noi;
- termeni și cuvinte cheie;
- direcții pentru strategiile de marketing și vânzare;
- idei pentru dezvoltarea produsului;
- idei și diferențe de structură la elaborarea materialelor de școlarizare a personalului propriu și al revânzătorilor;
- modelul mixului de marketing cel mai potrivit spre aplicare.
- o viziune amplă a companiei:
- gradul și eficiența de utilizare a activelor; completări și schimbări necesare
- lacune și breșe în know-how, așa cu este perceput în prezent
- chei de îmbunătățire a competenţelor personalului
- direcții de dezvoltare a portofoliului de clienţi
- re-evaluarea mărcilor și denumirilor comerciale și a imaginii produsului sau a companiei
Pornește chiar aici și acum!
Contactează-ne pentru a afla mai multe!